Fyfan för o vara sjuk

Suck nu har jag vart sjuk typ hela veckan.
Mår kanske 2% bättre idag än vad jag gjorde igår.
Men får fortfarande ta ipren för att orka med saker.
Håller på o storstädar nu, fanns ingen utväg, nu har det gått flera dagar utan att jag orkat göra ett handtag här.. Och det är fasen inte roligt att städa med feber. Som om man inte svettades redan.. Får säkert duscha 3 gånger innan jag känner mig fräsch igen..
Det ända jag har gjort är typ diskat och lagat mat, ja och typ tvättat barn och bytt blöjor.
Annars har jag bara legat i soffan och vart så stilla som möjligt.
Hade jag inte haft några barn o ta hand om så hade jag legat o sovit.
Men det har ändå gått bra, stolt över mig själv att jag har orkat!
Men när man inte får vila, så tar det ju längre tid o bli frisk.
Tur att Sebastian är hos Pontus nu, för då kan jag iallfall vila på ett helt annat sätt.
Det går ju inte o stänga ögonen för en sekund när Sebastian är hemma. :D Då vet man aldrig vad som kan hända.
Men dom har fått vara i vardagsrummet o lekt, roat varandra.
Fick ställa Sebbes gunga för dörren så Alex inte kunde smita in i köket/toan.

Alexander har mest sovit hela dagen, han är lite febrig och grinig. Men han är inte lika dålig som jag är. Så han tog för en gångs skull en sjukdom bra. Han som alltid brukar bli dödsjuk typ.
Och sen är han ju alltid grinig när Sebastian inte är hemma, han blir rastlös.
Sebastian och Alexander leker ju alltid, och dom leker riktigt bra faktiskt!
Ibland blir Sebastian arg för att Alex förstör, och då får man ju rycka in.
Men oftast så går det bra. Försöker säga till Sebastian o leka lekar där  man inte kan förstöra.
Bygga tågbana och leka med tågrälsen är inte direkt lämpligt om man vill att brosan ska vara med.

Nä, nu måste jag fortsätta här.... Blä..


Kommentarer
Postat av: Anonym

har linda holm gjort abort eller:(?

2011-11-01 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback