Gomorron!

Jaha, det blev en tidig morgon idag.
Kolsvart och iskallt ute när vi vaknade.
VARFÖÖR skulle vintern komma så fort? Hade kunnat ha sommar några månader till känner jag.
Idag så åker Sebastian till sin pappa igen. :)
Han längtar! Och jag är så glad för Sebastians skull, två helger på raken, vilken lyllos. :)
Vi sov hos mormor inatt, det bara blev så. :)
Nu ska vi ut i kylan och hämta lite tvätt som jag ska tvätta här.
Det får bli overall på Sebastian och Alex ner i åkpåsen.
Det var meningen att jag skulle tvättat igår, men ja, så glömmer man tvätten hemma.
Väldigt smart att jag glömmer anledningen till varför vi gick hit. Haha!
När vi vart och hämtat tvätten och laddat maskinen ska vi ut i skogen och vandra en stund.
Måste försöka komma på vad vi ska äta idag med..

Igår så var vi på bvc.
7970 g och 72,5 cm!
Konstaterade att han börjat följa andra kurvor och att det var helt okej , och helt normalt.
Så jag ska inte oroa mig över vikten längre. Ska försöka iallfall.
Han är ju aktiv, och alla barn stupar i vikten när dom börjar bli aktiva, så hon tyckte absolut inte att det var lika konstigt som jag tyckte. Kollade på Sebastians kurva och när han var ungefär 8-9 månader så såg det lika dant ut i hans kurva.

Hittade en rolig sida.
Kan man se lite på kurvorna och hur långa dom kommer bli när dom blir stora.
När han är 18 så kommer han vara så lång som pilen visar.
Låång...................


Kommentarer
Postat av: mamma till t

lång kille du ha precis som jag,, min lilla kille vägde på sin 3 månaders kontroll 7.5 kilo och var 64 lång ha ja för mig :) dags för bvc nu i dagarna aigen o tro han både ökat rejält i vikt o längd :)

2011-10-14 @ 15:15:38
Postat av: Amanda med Gustav

vart fann du hur man räknade ut det? :P

2011-10-15 @ 13:33:14
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback