Igår

Igår var en pissdag, hade migrän hela dagen, och runt 16 så fick jag världens attack typ, kunde inte se eller röra mig. SÅ jag fick ringa till mamma så hon fick komma hit. Barnen somnade så jag kunde sova lite jag med. Och när jag vaknade mådde jag bättre. Men nu känns det som att jag håller på att få huvudvärk igen. :( Förstår inte detta, har tagit en ipren men den verkar ju inte hjälpa. Nu så ska jag dricka massor och försöka fixa mitt hår, för ikväll ska jag på målarkurs, och den vill jag verkligen gå på. Mormor ska sitta barnvakt.. Håll tummarna nu att det inte blir en till jäkla migrän attack.

Kommentarer
Postat av: ARONOILE

Usch din stackare, om inte huvudvärken släpper på några dagar så gå till vårdcentralen och be dom ta ett blodprov och titta om det kan va borrelia för så började det för mig när jag fick borrelia. Hoppas det släpper! Kram

2011-10-04 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback