Sebastian sjukling!

Igår när Sebastian kom hem så hann han inte mer än komma innanför dörren innan han somnade och började få feber. Han har vart så ledsen inatt. :( Gråtit och haft feberfrossa, stackarn.
Nu idag så har han inte blivit bättre, han ligger och sover / vilar mest.
Den ända jag får i honom är fruktsoppa och blåbärsoppa.
Han ville attvi skulle baka kladdkaka så då gjorde vi det, men han åt ingenting.


Nu sover dom båda två, dom har sovit en timma, under tiden har jag vart ute med sopor, diskat och plockat.
Lady går runt här och är orolig , tror hon försöker hitta ett ställe som hon kan föda kattungarna på. Och det kan dom ju hålla på med ett tag.

Igår så var vi på Grand Samarkand.
Mamma köpte kläder till barnen, och jag med. :)
Här kommer lite bilder på det.

Ska se om jag hinner duscha nu innan dom vaknar med!


TIll Sebastian








Sebastian ska även få denna nästa gång jag får pengar.
 Klick klick!



Till Alex















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback