Sjuk...

Jaag är sjuk.
Förkyld,feber, hosta och ont i halsen..
Så himla tråkigt..

Igår så började lady blöda konstigt, brunt ganska vattnigt blod från, ja..
Åkte till djursjukhuset och dom tror att det är en kattunge som är död som orsakar det.
Hon fick pencilin som ska hämtas ut idag.
Sen så får vi väl se lite hur det går, om hon föder snart.
Skulle hon bli dålig eller något går fel under förlossningen så får vi åka in o göra kejsarsnitt helt enkelt.
Dom andra kattungarna kan påverkas av att det är en död, men det behöver inte hända någonting heller.

Sebastian ska ju till Pontus idag, så i helgen får jag vila och bli frisk.
Hade uppskattat om lady inte fick sina kattungar ikväll.. :) Utan kanske tidigast imon då jag borde vara friskare.
Nu ska jag sätta på en film och gosa ner mig med barnen i soffan.
Alex är ju lite snorig med och känns som febern är påväg.
Får väl se.. Jag hade verkligen behövt städa här hemma, men det är jag verkligen för dålig för att göra..
Trodde inte det skulle bli värre än vad det var igår men de kunde det visst...

Kommentarer
Postat av: Nicole - 20 år och mamma till Thilian 3.5 år

FWD: Im free now!!‏



2011-10-22

Svara ▼



Wictoria robertsson

Till [email protected], [email protected], [email protected]



Hello friend.

I was at the end of the road this was opportunity knocking now I an committed to this no pressure just check it out

http://www.florist-services.com/rss/news/news.php?zasik&dyh=twitter.com&dawi=facebook.com&news=http://abcjobreport.net/esubmit/bizopp_main.php

talk to you soon.



______________________________________________

bara så du vet så skickade du detta till mig. vet inte om du gjorde det medvetet eller inte.

men när min email skickade sådana mail så blev den spärrad för virusspam, så kolla upp det!

2011-10-28 @ 15:14:18
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback