Irriterad idag...

Jag har vart så sur hela dagen, hittar inte Sebastians overall som han fick förra hösten.
En dyr p.o.p overall, och nu är den borta. Jag förstår ingetning.
Hur kan den vara borta? :S
Funderar på om någon har tagit den, snott den!!
För saker kan inte bara försvinna sådär.
Både den i stl 80 och den i 104.. Riktigt drygt.
Jag har letat hela dagen, först hos mig och sen hos mamma.
Men jag hittar den inte..

Så jag får helt enkelt köpa en ny såndär dyr overall.. Lagom kul.. Inte..
Som tur var hittade jag massa overaller i mammas garage som Alex kan ha, även vantar och mössor, + lite andra kläder som jag letat efter.
Så ja, min dag har gått åt till att LETA!

Nu så har vi precis badat och Alex ska få gröt och jag ska försöka lugna ner Sebastian som är helt hyperaktiv.
Och då menar jag inte lite hyperaktiv...
Tror han är övertrött... Han har ätit dåligt idag med..

Nä..
Nu får jag nog sätta fart så jag hinner få dom isäng innan 20.. FÖR DÅ ÄR DET JU IDOL!
Bästa stunden på hela dagen..
Efter idol ska jag glo på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback