Kul kväll!

Har haft as kul med Sabina, Bella och Linda.
Vi har pratat och skrattat. Jag har suttit och kollat på när dom gjort sig snygga för att dra ner på krogen.
Mindre kul att glo på när man sitter i mjukisbyxor och ett nerspytt linne. *:)*
Nu drog dom till Oléo. Och här sitter jag ensam och övergiven. Hahha..
Jag var så sugen på o följa med, bara iallfall 2 timmar, tills det var dags för o mata Alex igen.
Men ingen kunde ställa upp idag.
Och tur var väl det, för helt plöttsligt började halva växjös muslimer fira bröllop på min parkering.
Blinkande bilar överallt och skrik,rop, sång, tamburiner och allt möjligt.
Alexander som precis hade somnat in ordänkligt vaknade, och har varit vaken sedan dess.. :D Helt klarvaken.
SÅ JAG FÅR SOVMORGON IGEN !
Han är iallfall helt febrifri idag, näsan rinner lite, men annars har han vart super pigg och jätte glad hela dagen. :)
Hel omvändning.

Har massa bilder o lägga upp imorgon.
Nu ska jag diska och söva om Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback