Lugn Lördag!

Jag fick sovmorgon idag!!
Vi sov till 09.30, men det kanske inte var så konstigt att han var trött, han skrek inatt med, jag hade inte ingen tidsuppfattning och jag kollade inte på klockan.
Jag fick gå runt med honom, och så fick jag byta blöja två gånger.
Fixa med hans täppta näsa, o försöka lugna ner honom..
Han var så otröstligt och jag tyckte så hemskt synd om honom.
Men när han fick liga över mig och amma lugnade han ner sig, så vi fick ligga så. Haha..
Han är ju faktiskt väldigt stor nu, 7700g på magen är ganska tungt!

Sen vaknade han vid 05:30, och vid 6 lugnade han ner sig igen. 
Och sen vaknade han ju inte förren 9.30, så 3½ timma i sträck fick jag sova. Och det var skönt. :)

Nu under dagen har han vart jätte glad, pigg, ingen feber.
Jag har tvättat sedan kl 10 och torkat golven.. Nu sover han och jag ska äta lite mat.
Ska se om han är intresserad av o äta idag, nu har det ju vart uppehåll medans han var sjuk.
Men det blir lite gröt sen iallafall.

Min lilla kisse har kommit hem från hennes ''sommalov'' hemma hos min mamma.
Jag har saknat henne, ville ha hem henne redan igår egentligen men det blev inte så.
Men nu är hon hemma, ligger på balkongen i solen och sover. :) <3

Idag ska jag ta kort. Kanske lite på lägenheten?? :)
Ha en bra dag, det blir väl fler uppdateringar idag säkert.

Kommentarer
Postat av: IDA 18 O SNART MAMMA TILL 2

jag följer din blogg super fina pojkar du har och super duktig mamma du är :D

vill gärna se bilder på lägenheten när jag följt den ett tag haha..:P känns som att jag känner er måste låta sjukt..x) men ah du förstår.:) kram

2011-09-03 @ 14:42:20
URL: http://UNDERBARABARN.BLOGGPLATSEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback