Måndag

Jag hade ingen tid o blogga igår.
Men nu har jag en liten stund iallfall. :)
Alexander sover och vi har precis badat.

I ondasgs var vi med Sophie och hennes Tvillingar Samuel och Joel. :)
Så himla söta ungar.
Sen på kvällen var vi på Cirkus med Hanna och några andra.
Sebastian tyckte det var super kul, men han var rädd för clownerna och eld kastaren.
Men det kan jag förstå för han var riktigt vidrig.. Spydde upp vatten.. Fy..
I fredags var vi med Hanna och Isa, vi gick i samma klass innan och hon har med två barn nu, Vilja och Fingal.
Det var jätte kul, och det var fullt ös på Sebastian.. Verkligen FULLT ös.

Idag så ska vi gå ner på stan, först till polisen för min telefon ska tömmas, och sen ska Sebastian klippa sig.
Har försökt hitta någon med rakapparat men ingen har väl antagligen. Så det är lika bra att gå till frissan, för nu är han vildvuxen i håret. Ska försöka lägga in kort på nya frillan sen om jag får tid till att blogga.
Det är ganska fullt ös här hemma nu när Alexander kan ta sig omkring. Måste ha koll på honom hela tiden, så han inte hittar på hyss eller skadar sig. Man vet aldrig.

Go är han iallfall, väldigt mammig, ser han inte mig så får han utbrott, och han hatar ju alla..
Inte ens mormor eller Hanna duger. Ska dom hålla honom så gråter han floder. Haha..
Men jag hoppas att det bara är något han har fått för sig och att det går över snart.
För det är ganska jobbigt, men ändå kul samtidigt, för då känner man sig verkligen behövd..
Jag och Alexander har ett helt annat band till varandra än vad jag och Sebastian hade.
När Sebastian var liten så var det så många andra som daltade med honom, så han var aldrig sån som Alex är.
Men visst, Sebastian kunde ju bara bli sövd hos mig när han var liten, men annars så var han väldigt social.
Kunde tex bli lämnad hos barnvakt osv. Det är ju något som är omöjligt med Alexander just nu, det är inte läge för det än på ett tag. Så det är något jag väntar med, tills jag känner att han är redo.
Alexander är mer mammig, men det är ju inte så konstigt heller. Eftersom det mest bara har varit jag, Alex och Sebbe sedan han föddes.
Sebastian hade ju ändå sin pappa varje dag tills han blev 10 mån.
Men jag älskar dom lika mycket såklart.<3

Nu måste jag klä på Sebastian och fixa mig själv lite, Innan lilla 'dockan' vaknar. :)
Det har blivit hans nya smeknamn nu, eftersom alla man träffar tror att han är en flicka. Hahha..
Och mormors förklaring på det var ju '' ja han liknar ju en flicka, söt som en docka''. Hah..
Kanske skulle ta o köpa lite klänningar till homom på stan idag.. Eller..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med så starkt band ju :)

2011-09-26 @ 16:53:26
Postat av: Anonym

Pik till Nicole eller...

2011-09-27 @ 06:17:22
Postat av: Wictooria - Mamma till Sebastian och Alexander

Vad är en pik till Nicole?



Någon som tar åt sig märker jag.

Tror du jag lägger energi på Henne?

2011-09-27 @ 08:09:47
Postat av: Anonym

Hur i helvete kan ni va sådana ovänner nicole o du?

Hur funkar du egentligen?

2011-09-27 @ 09:06:18
Postat av: Wictooria - Mamma till Sebastian och Alexander

Frågan är nog mer hur Nicole fungerar.

När Thobbe / Tilda var på mig så började hon snacka skit om mig till Tilda. Hon trodde väl antagligen inte att jag skulle få reda på det. Och då sa jag bara till Nicole att jag inte ville ha med henne o göra mer. Sen tog jag bort henne.

Jag läser inte hennes blogg eller någotning. Skiter totalt i henne. Så ni behöver inte ställa frågor om henne. För hon är FALSK, med STORT JÄVLA F!

2011-09-27 @ 09:40:31
Postat av: Anonym

Vf blanda du/ni in mig i något jag inte ha med och göra??/ Nicole



Snälla sluta blanda in mig i något, jag lever mitt egna liv och har inget med wickans liv att göra längre. Så ah.....

2011-09-27 @ 10:10:06
Postat av: w

Sluta kommentera min blogg då Nicole

2011-09-27 @ 10:31:44
Postat av: Anonym

Ja alla vet väl hur Nicole är.

Kännt i hela Vislanda o Alvesta,hoppas hon lyckas med karlen hon raggat upp på Gotland

2011-09-27 @ 12:25:24
Postat av: Anonym

2011-09-27 @ 20:19:03
Postat av: Anonym

Tycker du är Väldigt förståndig som har tagit Avstånd från henne. Fina killar du har:)

2011-09-27 @ 20:20:32
Postat av: Anonym

jaha nu är det igång igen....... konstigt.....

2011-09-28 @ 08:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback