Svar

Anonym om Mina älsklingar.:
varför hämtar aldrig sebbes pappa honom?Farmor.....hon är ju inte den som ska ta hand om pojken

Svar: Nej men Sebastians pappa hämtar honom oftast nu för tiden.
Han har skärpt sig väldigt mycket.
Men jag tycker fortfarande att farmor tar för mycket platts, hon ''tar hand'' om Sebastian lite för mycket. Men sen vet ju inte jag exakt hur det går till där hemma. Jag kan inte annat än hoppas på att Pontus verkligen tar papparollen och att inte farmor tar allt ansvar i den biten.
Men allt blir väl bättre när Pontus flyttar till egen lägenhet.
Vi ska försöka utöka dagarna nu med, så att han har honom från torsdag-söndag.
Istället för fredag-lördag-söndag.
För jag vill att han ska ta lite mer ansvar, då får han hämta från dagis på torsdagen, och lämna honom på fredagen när han ska jobba, och sen hämta honom när han slutar.
Just för att han måste lixom ''känna på'' lite mer hur det är o vara pappa.
Han måste bli mer än helgpappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback