Hej

Ett litet inägg kanske?
Jag är bara sjuk! Just nu är jag förkyld och feber! Verkligen jobbigt, det är snart lov och jag missar ju i skolan!

Nu är det ju vecka 22!
Magen VÄXER! Och det KÄNNS! Har väldigt mycket förvärkar, växtvärk och onda sammandragningar!
En hemsk foglossning som jag aldrig haft förr! Känner mig som en gammal sliten kärring!

Jag gillar inte att lillan ligger med huvudet upp och rumpan ner heller.. Har sån läskig känsla av att hon aldrig kommer ändra ställning! Haha!
För tidigt att oroa sig , jag vet, men pojkarna har legat med huvudet ner från dag 1 typ.. Och hon ligger tryggt med huvudet mellan revbenen tryckandes mot magsäcken, och fötterna bonkandes på blåsan.. Hon verkar ha mycket plats eftersom hon typ sträcker sig raklång!

Jag måste sluta noja!
Jag känner mig som en lipig,grinig,sur,otacksam, bitter kärring just nu. Jag hade inte velat vara Anton!
Jag är ingen snäll flickvän just nu , tur att Anton är snäll och älskar mig ändå! Han säger inte mycket. Han gör sitt bästa för att hålla mig glad och nöjd! Fantastisk pojkvän har jag! Han har sina sidor som alla, men bättre kille har jag aldrig vart med om. Mina vänners ex/pojkvännen kan slänga sig i väggen! *förlåt , så får man inte säga, men jag sa det ändå*
Jag har lust o ge han en feting smäll ibland, så aaaarg blir jag över små saker. Och ibland stora.
Jag kan INTE hantera konflikter med honom på bästa sett just nu. :) håller mest tyst och ignorerar. Får jag vara ifred så håller jag mig hyfsat lugn.
Hahumha...

Bebisen har massa saker nu!
Vagnen är köpt! :)
En ny babytravel, svart.. Med lila liggdel! (Vi valde ihop)
Lite Kläder har jag fått och jag har köpt fina kläder på Tradera med. :)
Lina E gav mig massa fina kläder!
Spjälsäng har vi ordnat med också! Känns skönt att vi har börjat komma igång med allt fixande.

Nu ska jag och Anton mysa!
Barnen sover som stockar .. Eller inte.. Där vaknade Alex.. Vi hörs en annan dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback