Lucia

 
Jaha idag var de Lucia då, och Alexander har gått sitt första Luciatåg! :)
Han sprang såklart till mamma.. ;) Men sen satte han sig hos Sebastian och var med lite.
Han var tomte och Sebastian var pepparkaksgubbe.
Tänkte lägga upp lite bilder på det ikväll.
 
Vi var hos förlossnings Läkaren idag!
Hon skickar brev/remiss till växjö Aurora. :)
Jag fick prata av mig lite och så..
Hon var förstående så det kändes skönt..
Jag är dock inte helt lugn än.. Jag är nog lugn när jag fått mitt datum.
Under tiden ska jag försöka att inte tänka på det för mycket.
Plan B sa hon att vi skulle tänka på.. Så plan B....
Det är ifall det drar igång tidigare än igångsättningsdatumet.
Hur man tacklar det bäst isf, med barnvakt och vart man ska åka.
 
Ja.. så är det.. Nu ska jag plugga!
FICK B PÅ RELIGIONSPROVET!
Det är VG+! Så nästan mvg. ;) Fan..
Nästa gång blir det ett stort A!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

B är väl mer än VG.. Det är väl C som är VG? B är någonstans mitt emellan VG och MVG.. typ som VG+ ?

2012-12-15 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback