2 av 3

Hallå hallå!
Idag var ju första dagen på dagiset.
Det gick jätte bra, Anton var ju här och hjälpte till.
Först körde vi Sebbe till dagis och sen åkte vi till Alex dagis och var där en timma.
Det var skönt o ha Anton med, men imorgon får jag ju klara mig själv. ;)
Börjar vänja mig vid o få hjälp nu faktiskt. haha.
Och jag älskar att se Alex och Anton ihop!

Det var kul på dagiset för dom trodde ju att Anton var Alex pappa först, och sen frågade dom lite vem han var lik egenltigen? Och då sa jag ju att han inte var hans riktiga pappa. Haha.
Men dom tyckte väl att han mycker väl hade kunnat vara det.

Sebastian och Anton gjorde glassar igår som Sebastian har ätit hela eftermidagen. Men nu är dom slut..
Jag saknar Anton så mycket, det är det bästa som finns när vi är tillsammans allihopa.
Men nu har jag bara 2 av mina 3 pojkar hemma, och det känns lite tråkigt....

Kommer lite bilder strax..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback