Inskolning

Idag så har vi ju vart på dagis igen.
Sebastian ville så gärna följa me lillebror till dagis idag. Men det går ju inte!
Men imorgon får han följa med, för då ska vi dit på eftermiddagen. :)
Alexander blev glad när vi kom till dagiset idag, han verkade känna igen sig. Han ställde sig mot glasdörren in till dagiset och pratade och bankade medans jag klädde av mig i kapprummet. Sen var han lite grinig och mammig, det var en pojk som var lite trotsig och Alex blev väldigt rädd och ledsen när han skrek. Så det var mycket mamma klängande idag. Men när vi hade sångstund så var han nyfiken och dansade till och med lite.

Barnen sover sedan två timmar tillbaka, först åt vi och sen vi badade i 1½ timma nästan. Efter det så slocknade dom nästan direkt.
Jag ska också lägga mig nu, jag är helt slut faktiskt.
På måndag åker första kattungen, och jag längtar faktiskt tills alla har flyttat.. Nu börjar dom bli stora och stökiga. ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback