Låser bloggen

Jag kommer låsa min blogg nu.
Jag är trött på att blogga tyvärr. Och det är uppenbarligen vissa läseres fel.
Vet att det finns många som gillar o läsa min blogg. Men nu så har det gått för långt med kommentarerna.
Jag kan ju välja att skita i kommentarerna, men jag tycker samtidigt att folk ska få läsa alla idiotiska kommentarer jag får och så bara känner jag att jag måste försvara mig själv.
Sen förstår jag inte vad det är jag gör som folk stör sig så mycket på..
Det måste ju antagligen vara för att jag mår jävligt bra just nu och har det jävligt bra. Och antagligen finns det folk som inte tycker om det. Och jag vägrar ta mer skit från folk som varken känner mig eller har träffat mig, eller ens vet någonting om mitt liv. Här på bloggen kommer kanske 30% av mitt liv fram, och vad jag gör.
Och av alla bloggar jag själv läser så tycker jag att det är oerhört lite drama i mitt liv. Ingen alls faktiskt.
Enligt mig själv så skriver jag inga idiotiska saker. Lite personliga åsikter ibland men inget direkt stötande?
Tycker lite synd om alla som finner mitt liv så intressant att dom måste sitta och hata mig hela dagnara, som inte längre får läsa blogen. Hoppas inte ni mår allt för dåligt nu, och känner att erat liv är enu mer meningslöst..

Ja, jag är faktiskt måttligt irriterad....
Att man inte ens ska kunna blogga..
Suck..


Kommentarer
Postat av: mamma till t

tycker de är fruktansvärt tråkigt att du känner som du gör, samtidigt förstå jag dig fullt ut. jag hade gjort likadant om jag varit dig. tyvärr finns de folk som verka må bättre av att klanka ner på andra än att koncentrera sig på sina egna liv. hoppas du och pojkarna mår bra, och att allt gå bra med Anton!!!

2012-01-22 @ 22:01:42
Postat av: Anonym

slå tillbaka!

Dom ska inte få trycka ner dig ju då vinner dom ju...

Jag har läst din blogg sen du startade upp den :)

2012-01-23 @ 07:42:50
Postat av: Anonym

Ska du sluta helt att blogg eller kan de som inte är elaka fortfarande läsa din blogg och i så fall...hur går man då till väga????

2012-01-23 @ 08:11:47
Postat av: Anonym

Det bästa är att du bara radera kommentarerna och försöker skita i det. Det äe grymt svårt, men så fort man lägger ved på elden så fortsätter det att brinna, men slutar dy lägga ved på elden så slutar det snart att brinna! :) vet hur sjukt jobbigt det är men ah ger det en chans !:) jag få än idag hat kommentarer men jag radera dom bara! Bäst att göra det :) / Nicole

Jag vill ha lörsen om du låser

2012-01-23 @ 09:04:58
Postat av: Amanda & Berntyboy

Så himla tråkigt! Fattar inte att folk orkar! :(

Har följt din blogg ganska länge nu, är inne varje dag. Hoppas jag får lösen om/när du låser! :)



2012-01-23 @ 11:11:48
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tråkigt:(

2012-01-23 @ 22:55:53
Postat av: Nertus

Det är ju bättre att tänka på sig själv och sluta blogga om man känner att det kommer i vägen för det riktiga livet så jag förstår dig om du bara slutar helt!

2012-01-24 @ 13:00:08
Postat av: Elin A

Synd om du slutar blogga för det är roligt att läsa om din och pojkarnas vardag, även om jag bara kikar in här lite då och då. Hoppas det går bra för lillkillen på förskolan.

Ha det så bra/ Elin

2012-01-25 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback