Hej hej!

Jag har inte bloggat på ett tag som ni ser..
Har funderat en hel del på bloggen, hur jag ska göra.
Jag vill ju så gärna fortsätta blogga och har bestämt för att låsa bloggen! =)
 
Alla som vill läsa den får läsa den, även om jag inte känner dom, men jag har vissa villkår.
Den som vill läsa blogen måste;
1.Lägga till mig på facebook, och få lösenordet där igenom.
2.Vid kommentarer måste man skriva vem man är, Namn och efternamn eller som vissa gör, läknar till sin blogg.
3. Inte ge ut lösenordet till någon.
 
Wictoria Robertsson heter jag på facebook. Bara att kontakta mig där.
Jag har bloggen öppen någon dag till, så att alla som vill läsa hinner få denna informationen.
Var inte rädda för att kontakta mig, jag är snäll. ;)

Jag kommer inte skriva något hemligt här. så det är ingen tystnadsplikt såklart.
Men jag vill helt enkelt försöka minimera alla elaka kommentarer.
Så får vi väl se när jag väljer att lägga upp bloggen offentligt igen.
Men just nu så vill jag bara ha det lugnt och få vara glad och lycklig ifred. :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emelie, mamma till selma.

Hej!
Symd att alla med facebook kommer få lösenord, jag är nämligen en utan. Har följt din blogg i nått år nu, accepterar att du väljer att göra såhär. Får passa på att önska er all lycka nu innan du låser bloggen! må gott

2012-07-22 @ 20:20:53
Postat av: Malin karlsson

:(
Tråkigt att du ska låsa denna blogg..
har läst den sedan du startade upp den..

2012-07-23 @ 16:34:28
Postat av: Anonym

Har inte heller face bok.....

2012-07-23 @ 17:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback