Sebastian!

Idag kommer Sebastian tillbaka till mig! :)
En dag tidigare, så skönt att få hem pojken igen.
Hans pappa skulle visst iväg, och hämta någon nykel.. hum...
Jaja, jag bryr mig inte, jag är bara glad att Sebastian kommer hem.
 
Det är ju så varmt ute, man kan ju inte vara ute om man inte ligger vid en badstrand. :|
Men jag klagar INTE! Har längtat efter denna värmen!
 
Jag SKA lägga in bilder, jag lovar.
Har massa fina bilder på mobilen. :)
 
Vad händer annars... Hum.. Nä ingenting, vi håller på och planerar lite hur vi ska ha det i nya boendet. :)
Åh vi längtar efter att flytta nu!
Jag har ju skrivit CV med, så nu ska det skickas runt till halva Vetlanda.
Måste ha ett extrajobb!! Hoppas att jag kan jobba så mycket som möjligt innan jag börjar plugga igen, och att jag kan hitta ett extrajobb som passar med mitt schema sen. Så jag kan plugga och jobba samtidigt.
 
Funderar på om jag inte ska gå ut en stund i lekparken med Alexander innan Sebastian kommer hem. Men jag är lite rädd för att han ska få värmeslag. :) Får väl testa att gå ut iallafall, man kan ju alltid gå in igen.
Ska laga mat tills Anton och Sebastian kommer hem med.
 
Nu ringer de, lägger in bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback