Sommar!

Nu verkar de äntligen komma lite sommarvärme igen!
Så himla härligt!
 
Sebastian har ju fyllt 4 år nu, den 14 Juli! =)
Hade en jätte bra dag med de närmsta.
Antons mamma och sambo kom på kalaset också.
Han fick så fina grejer, spiderman cykel och spiderman hjälm av mamma, som han blev överlycklig över.
Spiderman sparkcykel av mig och Anton.
Den tog han med sig till Pappa Pontus i fredags, han har snart vart där i en hel vecka.
En lång lång vecka. Saknar honom så mycket..
Dom hade vart på lådbilslandet på öland. :)
Han har inte direkt någon tid o prata med mig i telefon, haha.. Så jag hoppas att han har mycket kul att berätta när han kommer hem.
 
Vi har vart hos Anton sedan Sebastian åkte, vi bara slappar. :)
Alexander har vart sjuk med, öroninflammation.
Tror det vart lite för mycket badande för hans del.. ;)
Han går iallafall fortfarande på penicillin.
 
Det är inte långt kvar till flytter nu! :)
Två månader tills vi får nycklarna!
Mm! Det händer mycket spännande här.
 
Ska lägga in lite bilder också hade jag tänkt! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jenna - inspiration | foto | personligt ♥

Kul att du har börjat blogga igen :)

2012-09-14 @ 20:05:04
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback