Godmorgon!

Nu är vi mätta och goa efter frukosten.
Himlen är helt blå och det är redan jätte varmt ute! :)
Barnen ska i badet nu och sen går vi ut och tar med oss fika.
Ska försöka få tag på någon här i lilla Vetlanda att umgås med, haha..
Måste ju börja försöka hitta lite ''vänner'' här..
När vi flyttar hit kommer jag ju iofs att ta heldagar i växjö, och försöka bjuda hit kompisar med över dagarna.
Så man håller kontakten även fast man har flyttat.
 
Har suttit i telefon med Polisen ett bra tag nu,
imorgon ska jag ringa en speciell it tekniker som håller på att leta fram vem det var som kommenterade. :)
Känns bra! Ska bli skönt när man vet vem det är. Personen är ju även anmäld för olaga hot, mot mig och mot barnen. Vilket dom självklart såg som väldigt allvarligt.
Så stackars lilla dig som kommenterade och trodde du kunde vara anonym..
Hoppas att alla idiotiska kommentarer slutar efter detta, för från och med nu så kommer ALLA kommentarer att anmälas. Det finns någonting som heter nätmobbning också..
Så jag känner mig nöjd iallfall..
 
Nu ska jag daska upp mig och sätta igång med barn badandet.. ;)

Kommentarer
Postat av: Britt

Hej stumpan,visste inte att det fanns så sjuka personer,fast det e bra ni flyttar,sånt där kanske e smittsamt????Älskar er <3<3<3

2012-06-28 @ 09:28:13
Postat av: Lina W

BRA att du anmäler allt och skönt att polisen "tar sig tid". Hoppas du hittar någon att hänga med. Stor kram

2012-06-28 @ 09:31:59
Postat av: Wictooria

Britt: Ja eller hur!!! ska bli så skönt o flytta! Ni måste komma o hälsa på oss någon gång ju!!!
Älskar er också!!!!

Lina: Ja polisen var väldigt trevlig och förstående. Känns bra!
Ja jag hittade faktiskt Mikaela att umgås med. haha. Känns bra att ha en kompis här iallafall.

2012-06-28 @ 15:58:11
URL: http://wictooria.blogg.se
Postat av: Anonym

Fy sjutton vad söta barn du har!
Vill du ha en mejlkompis eller en vän på fb så hojta till! bro dock inte i vetlanda men vänner kan man vara. har en dotter på 5 år

2012-06-29 @ 23:53:02
Postat av: Anonym

Vem va det?

2012-07-11 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback