Sveriges nationaldag

Hej och hå!
Idag är det ju som sagt sveriges nationaldag, som vilken dag som helst igentligen bara det att det är en röd dag. ^^

Vi åkte till Anton igår, och det var ett jäkla krabb med bussar som inte kom som dom skulle, fick åka fram och tillbaka och hit och dit.
Men till slut kom vi hit 1 timma och 30 min för sent.
Min mobil hade dött med, så stackars Anton blev ju orolig.

Slapp dag idag, vi har inte gjort så mycket.
Anton var iväg en stund med Alex på fm, i affären och hos hans mormor.
Snart börjar sunes sommar på tv, så vi ska titta på den.. och sen ska vi till Antons mamma.
Vi ska äta och sen har jag och Sebastian bakat lite muffins som vi ska ta med dit.
Vi ska prata lite med hans mamma om lägenheter och sånt, ekonomi, eftersom vi planerar att flytta hit till Vetlanda.
Ska titta på en lägenhet här nästa vecka.

Tack* till er som kommenterar och är på min sida!!
Personen som har något emot Anton och Alex relation är nog mest bara avudsjuk.

Här kommer en bild på nyklippta Alex som äter våfflor.


Kommentarer
Postat av: Du vet VEM JAG ÄR

Ska bli riktigt jävla skönt o slippa dig din jävla slampa..

Ska bli skönt i lägenheten nu

när man slipper dig o dina barns skrik hela tiden..

Hoppas din kille lämmnar dig nu när ni flyttar till vetlanda...

För du blir väll bara glad om du får nån ny kille o knulla med o sätta ett nytt barn med en ny pappa återigen



tack återigen att ni flyttar!!!

2012-06-12 @ 08:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback