?

Får ganska många kommentarer här just nu, tänker inte lägga upp dom.
Men helt allvarligt. Ska jag inte få skaffa fler barn bara för att jag redan har två barn med olika pappor?
Ska jag inte få ha fler barn bra därför?
Hur resonerar ni? Bara för att ni tycker det är äckligt, och att det är synd om mina barn?
Mina barn har två pappor, Anton är Alex pappa och bebisens pappa. Pontus är Sebastians pappa.
Det finns barn som har alkoholiserade föräldrar, föräldrar som misshandlar dom och andra barn som har det dåligt. Hur har ni mage att säga att det är synd om mina barn?


Kommentarer
Postat av: Katarina

Men va i helvetes satans jävla människor... va i helvete är det för fel på er.... tydligen är ni riktigt sjuka i huvudet... sköt er själva för fan!!!
tänk om någon skulle hacka på er?? hur kul skulle det vara!!

som viktoria säger det finns barn som
bli misshandlade och har alkoliserade föräldrar, leta upp dom
och hacka på dom istället. (eller nej det skulle inte ni våga era fega jävlar )

viktorias barn är dom finaste barn som finns, det är inte ett dugg synd om
dom för dom ar all kärlek dom kan få....

*van ni än tycker eller tänker..så knip
käften istället *

Stå på dig viktoria, dom är ju inte normala!! jag ringer dig om en stund!!!

2012-10-19 @ 11:20:42
Postat av: Anonym

Alexanders pappa är Ted, Sebbes pappa är pontus ochyu bebis pappa är anton.. skriv sanningen

2012-10-21 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback