Dobidoo

Tjolahej!
Ni ska få bilder på huset! Åh känner mig så dålig som lovat de så många gånger nu. Ikväll ska jag iallafall lägga upp bilder på några rum!

Nu sitter jag på Antons jobb och ska snart ner på stan. Jag har för ovanlighetens skull ont i huvudet! ;) jag har faktiskt tagit niferex varje dag nu! Och magen är helt ok. Men jag får ringa till mvc idag och be om att få komma dit och kolla mitt hb.. Dehär fungerar inte.. Kan inte leva på Alvedon. Är så himla noga med att få i mig så mycket järnrik mat jag kan, och mat med c-vitamin för att ta upp järnet + är försiktig med mjölkprodukter.. Verkar ju inte hjälpa. :(

Igår så kände jag bebisen för första fången, den fick fnatt i säkert 1 timma, vi lyssnade även med angelsound och vi hörde bara armar och ben som levde om, och ett galopperade hjärta som man fick leta efter i alla volter. Gav upp dedär med att lyssna på hjärtat ganska snabbt. Men fick iallafall konstaterat att det är bebisen jag känner. :) såhär tidigt har jag inte känt rörelser innan, v16 om 2 dagar. De andra graviditeterna har det vart efter vecka 19.

Nu ska jag ta tag i denna dagen..
Barnen är på dagis till 14:00. :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/412765/images/2012/pic_5088f4e3ddf2b3545100276f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback