Full rulle!

Det är verkligen saker att göra hela tiden!
Inskolningen på dagis går så otroligt bra, båda pojkarna trivs så himla bra på sina avdelningar.
Och Alexander trivs 110 gånger bättre på detta dagiset än förra. Han har klickat riktigt bra med sin inskolningsfröken. Han går till henne så glatt varje morgon och vinkar hejdå till mig. Helt trygg och stabil.
Känns så himla bra allting!
 
Den 29/10 börar jag plugga, psykologi, religon och samhäll.
I december ska det vara klart och i januari börjar jag läsa fler undersköterske ämnen.
Slutar lagom till april då bebisen är beräknad, exakt när jag slutar plugga beror väl på hur jag mår i slutet.
 

Graviditeterna med Sebastian och Alexander har ju vart helt olika. Så att även denna är olik deras är väl inte oväntat. ^^
Jag har mått illa sedan start, med Alexander mådde jag illa från vecka 13 och fram tills han föddes,
Denna gången är  illamåendet är helt annorlunda.
Jag har inga magrpoblem som jag hade med Alexander,
dock jag har väldigt dålig hy precis som jag hade med Sebastian.
Dåligt järnvärde har jag redan nu, och det har jag inte heller haft innan såhär tidigt.. Men det kan bero på mina matproblem som jag haft senaste tiden.
Jag har också gått upp i vikt fort, men jag hade ju 10 kg udervikt så det var ju bara bra.
Än så länge har jag gått upp 8 kg. Från 55 till 63.
Med Både Sebastian och Alexander vägde jag 74 vid inskrivning. :) Så känns ganska skönt att jag fortfarande har 10 kg kvar till dess. ;) Och förhoppningsvis väger jag väl 74 kg vid förlossningen. Mer vill jag gärna inte gå upp. 19 kg räcker för en graviditet. Haha!
 
Annars så har jag haft problem med blödningar från starten, som kommit från livmodertappen.
Första blödningen var i vecka 4, och sedan har jag med bara någon veckas mellanrum blödit.
Blivit lika orolig varje gång. Men bebisen har mått fint redan från början! :)
Har fått sånt  himla fint bemötande från vården och har blivit så bra omhändetagen varje gång jag börjat blöda.
Jag har vart extremt orolig denna graviditeten pga det, en slagt oro som jag aldrig haft med de andra.
Sebastian gick jag ut med i vecka 6 och Alex vecka 8.. Denna gången vecka 13, ville gå de första 12 veckorna iallfall.
Denna graviditeten var dock planerad till skillnad från Sebastian och Alexander.
Det var ju också väldigt spännande, tog ut p-staven och blev gravid på första försöket, dock slutade det i tidigt missfall i vecka 4+ och sedan blev jag gravid direkt igen. Så det gick ju som väntat väldigt fort.
 
Nu har jag inte tid att blogga mer.
Ska försöka bli bättre på att blogga från och med nu!
 
Den 20 november är det dax för RUL.
VI har inte bestämt än om vi ska ta reda på könet, och om vi gör det kanske vi ska hålla det mellan oss bara. :) Vi får se, tror iallafall inte att jag vill veta denna gången, men det vill ju Anton.. Hur som helst så vill jag isf hålla det hemligt så kan alla andra få veta det när bebisen är född. :) Det är en hel del som håller på om att ''det blir en pojke till'' bla bla bla.. Och tror på något vis att jag inte blir glad om jag får en pojke till. Det är en stark anledning till att jag inte vill veta könet, för jag bryr mig inte! Jag ville ha ett barn till, och det ska vi få. Flicka eller pojke spelar ingen roll. Så länge den är frisk och hel.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är äcklig! 3 barn med 3 olika. Använd skydd för helvete. Stackars barn.

2012-10-18 @ 10:47:20
Postat av: Svar på tal

Alltså tycker du att du är normal som har barn med 3 olika pappor??
Visst visst man kan skilja sig osv osv..
men du verkar inte tänka så eller har jag fel?
Vad skulle du göra om det blir slut mellan dig o denna kille?
Leta upp en ny o få barn med??
Att skaffa barn är inte en nöjes syssla som man gör på 10 min.. Njuter du av att skaffa barn med olika pappor eller ?
Kanske en ny sexuell njutning?
Ha de bra!

2012-10-19 @ 08:15:31
Postat av: Lina The One And Only

Men ni som påstår att hon är äcklig för att barnen har tre olika pappor?! seriöst, tror ni hon är den ända som har det så? jag tycker ni ska tänka er för innan ni talar.

Wictoria har mognat avsevärt sedan hon träffade Anton, och hon är lyckligt gravid med sitt tredje barn. Då alex inte har kontakt med sin biopappa, så har anton tagit över den rollen på heltid! så de här jäkla gnället om att de är äckligt tycker jag ni kan stoppa upp i röven!

Hon skaffar inte barn för nöjets skull om de är de ni tror! life happends, vad är de och gnälla om? njuter hon av att skaffa barn med olika pappor? tror ni på det själva eller? hur ska hon kunna njuta av de? sebbe har god kontakt med sin far, och dom delade på sig som vänner, dom har ett sunt förhållande som delade föräldrar.

sexuell njutning, på riktigt? hur gammal är du? 14 år gammal?..

shit.. jag förstår verkligen vf hon väljer att inte blogga så ofta när ni lägger sådana vidriga kommentarer!

Wicc, gör bloggen privat så inte "småbarnen" kan få ta del av ditt liv, rätt ironiskt att dom ska snoka, men tycker du är dum i huvudet och äcklig? verkar som att dom inte har något liv..suck!

2012-10-20 @ 17:53:39
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jenna - inspiration | foto | personligt ♥

Jag har för mig att du skrev om att du satte in en P-stav i armen efter Alex födelse, eller när du träffade Anton kanske det var? Blev du nu gravid trots det eller hade du tagit ut den? är detta barn planerat?
Jag har absolut inga fördomar mot er, jag tycker ni är jätteduktiga och dina barn har tur, som har just dig som sin mamma!

2012-10-21 @ 12:29:37
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback