Tisdag


Lång dag? Ja...
Barnen har inget dagis idag, och jag har massor att göra i huset, tvätta, städa, stryka.. Ja allt sånt...
Pojkarna leker ju så himla fint ihop så det ska nog gå bra att vara hemma idag! Ska försöka gå till lekparken om jag har tid. Måste få saker gjort här med.
Eftersom jag hade ont i huvudet igår så gick ju hela den dagen åt skogen!
Idag ligger huvudvärken och moler... Men jag hoppas att den stannar där, har ju samtal att ringa idag också..
Ja.. bäst att dra igång denna dagen nu...


Häftig bild : Vecka 15
Ede
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Amanda & Stig-Elvis -09

Skulle gärna vilja se fler bilder från ert nya hus :D

2012-10-24 @ 23:17:27
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback