Fotografering med Emelie - StudioE



 
 
 Alla bilder är tagna av Emeile
 
 
Idag har Emelie vart hemma hos oss och tagit kort på Noelie.
Så himla kul, och Emelie är bara för duktig.
Jag förstår bara inte hur söt ungen är, HUR sött kan ett barn bli? Haha...
Min prinsessa!
 
www.studioe.nu
 
Vi var ju även hos henne och gjorde en familjefotografering och tog bilder på magen.
Kommer med bilder på det!
 
Kan verkligen rekomendera er att göra era fotograferingar hos henne.
Hon är jätte proffsig och hon är verkligen duktig med barn!
 
 www.studioe.nu 
In på hennes hemsida och kolla!
 
 
 
Foton som jag tagit med min IPhone!











Kommentarer
Postat av: Jenna

Otroligt fina bilder!
Hon är så liten och söt er lilla flicka :)

2013-04-06 @ 23:21:55
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se
Postat av: Lina

SÅ UNDERBART FINA BARN! bilderna på dottern är ju fantastiska!!! =)

KRAM!!!

2013-04-15 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback