Äntligen

Så skönt. Nu är denna dagen slut! Och vi har vårat datum!
Sån himla lättnad.. Fick lite tidigare än vad jag hade trott!  Så det känns bra. :)
Nu så kan man ta de lugnt..
Imorgon ska jag köpa de sista kläderna som behövs och sedan ska precis allt vara klart!
Sen är de bara fritt fram!!
Jag har börjat känna en enorm trötthet, vet inte om det har med gravidteten i sig att göra eller om det är att jag har lite dåligt järnvärde. Käkar 1 järn tbl om dagen nu, så hoppas de ska hjälpa.
 
Nu så ska jag försöka njuta av den sista tiden, hoppas att de sista veckorna här nu kan få vara bra!
Har förhoppningsvis två veckor utav lugn och ro, och sen en vecka av hinnsvepningar och förhoppningsvis lite smärta för att förbereda kroppen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter Alexanders pappa Vedelstad i efternamn? Känslig fråga kanske, du får svara om du vill:)

2013-03-15 @ 22:13:37
Postat av: Anonym

Nej han heter Eriksson, Ted Eriksson.

2013-03-16 @ 06:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback