Fredag!

Hejhej

Nu är Alexander sjuk igen! Så ja, hemma med en liten gnällis idag! <3
Men nu får han gå nästa vecka på dagis också, om han är frisk, men sedan veckan där på så får han faktiskt vara hemma. Jag tänker ha en frisk Alexander när bebisen kommer ut!!
Hade ju vart typiskt med om någon skulle bli sjuk lagom till igångsättningen. Då får man ju skjuta upp den!
 
Imorse gick vi upp och åkte till affären tidigt innan Anton började jobba.
Så nu är kylen och frysen fylld.  MAT <3!
 
Inatt har jag vaknat av mensvärk 100 gånger och inte kunnat sova... :(
Men jag hoppas ju som sagt att all denna smärtan gör någon nytta med livmodertappen!
 
 
 
Nya sf SF mått
34+3 = 31,5 typ.
35+3= 33
 
 
 
 
 
Jag och Alexander dansar lite till denna,
tur att han inte kan engelska.....
 
'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback