Ny vecka, igen..

De senaste dagarna har tiden gått sakta tycker jag..
Jag hoppas att denna veckan kan gå lite snabbare och vara lite roligare.
Anton har vart sjuk jätte länge, i 9 dagar.
Det har verkligen vart 9 sega dagar! Haha.
Men nu är han frisk, och det är en ny vecka. Och jag hoppas vi alla får vara friska nu!!
Alexander har ju också vart jätte sjuk nu innan Anton blev sjuk..
Han fick öroninflammation bland annat, och fick penicillin, och får självklart en allergisk reaktion på penicillinet.
Så nu tål han helt enkelt inte vanligt penicilin..
 
 Jaja. Nog om sjukdomar..
Idag ska JAG klippa mitt hår!
För första gången sedan i somras!! =)
Får se hur mycket som ryker..
 
Nu är det bara två helger kvar innan bebisen kommer...Herregud..
Dehär helgerna ska vi verkligen ta vara på..Sebastian ska vara hemma båda helgerna med.
Det känns bäst... Vill inte vara ifrån barnen någonting nu innan det är dags. Bara dagis då isf.. Men där går dom ner i tid nästa vecka..
 
Jopp. Nu ska jag städa och sedan göra mig iordning inför frissan... Kan inte se ut som en Zombie.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback