Onsdag. Graviditets vecka 27!

Hej hej.
Äntligen onsdag, då är det barnmorskorna på 1an! Men snart ska vi till skolan, mindre roligt. :) Idag ska Pontus sova här, min mamma ska iväg. Hatar att sova ensam hemma. Nu är den bara 6 dagar till föräldragruppen börjar! Äntligen! Har inte vairt hos barnmorskan på en månad heller, börjar kännas som evigheter.. Tiden går lite saktare nu än vad den gjort innan. Men men, det speedar väl upp snart! =) Tycker att det är ganska skönt att det är 3 månder kvar. Tycker det är mysigt att vara gravid. Men snart tycker jag väl inte det längre. =D

Nu ska jag kolla busstider och fixa håret, ser ut som svinto. Haha..





Här kommer lite bilder på magen. (V.27)

Fint att jag skulle vara blöt på tröjjan efter tandborstningen... >=|
image206

image204

image203




Kommentarer
Postat av: Moa

Gu, så söta bilder! :)

2008-04-09 @ 13:43:14
URL: http://mbladh.blogg.se
Postat av: Nicole

Guud så fiina bilder :D
så sööta är ni, blir ju avdunsjuks på bilderna ju :) vill också vara gravid nu^^
men måste säga det igen
UNDERBART VACKRA KORT :D

2008-04-09 @ 13:43:29
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback