God kväll!

Hej hej!
Idag har det varit lungt. Vi var inne i stan en snabbis och köpte lite spel till PS2. Så vi har spelat idag. :) Sen har vi lagat jätte god taccopaj! Mummsigt blev det. Mitt egna lilla recept! Så som vi städade igår så var vi värda lite slapp. Men det dröjer inte länge efter man städat förren man tycker att det ser lika jävligt ut..

Sebb har varit ovanligt snäll och lugn idag. Han har äntligen kommit in i lite normala sov och vakna tider.. Vid 9 somnar han och vaknar vid 9 på morgonen. Precis lagom tycker jag. Han sitter helt själv också, men han har inte så bra balans. Gå stolen älskar han nu när han har fattat hur det fungerar. :) Så där kan kan sitta o leka länge.

I morse när jag gick in o skulle kolla till honom, då låg han där vaken o flinade. Så söt. Tyckte att jag hörde honom, så jag tog med mig kameran in. :)

Snart kommer bilder och video!'






Kommentarer
Postat av: Tina

Är du sur på mig eller nåt ?

2008-12-29 @ 13:35:59
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: zabine

sööötnoooosen!! =) Wilda har en likadan napp som honom:D:D allt bra med dig gumman? puss åh kram

2008-12-29 @ 21:15:24
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback