Seg Onsdag.

Helu. (;
Nu har jag tvingats gå upp, jag börjar igentligen inte förren 12.15. Men katterna måste vara inlåsta i samma rum som mig eftersom målaren tapetserar. Och katterna vägrar ju vara stilla, dom bara välter saker o leker med massa skramlande saker. Blir fullkomligt vansinig ju. :D Men nu jag har ätit frukost och tvättat mig i anskitet. Funderar på att  dra till skolan. Målaren gör sånt oväsen av sig när han spacklar.  Hoppas att mina taperer är uppe
imorgon!

Jag är ganska arg över att min digital kamera är sönder med, nu har jag inget o ta kort på magen med! Ja juste, magen, jag har världens molvärk idag(typ mensvärk, fast ingen mens såklart ^^. ko-ko!) det är ganska jobbigt. Men då vet man iallafall att den lille växer o har det bra.

Jag är verkligen nyfiken på vad det är för kön nu, men jag försöker o kalla den lillan ibland o lillen ibland. Känns så dumt o säga '' den ''.  Haha (tokig).


10.18
Nu ska jag snart gå till skolan.
Är ganska hungrig nu, så jag hoppas det blir bra mat!! Fucking jävla engelska idag, det blir inte kul. Ska nog bara lata mig hela lektionen.
:D
HEJ SVEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback