Stan idag!

Hej hej!
Idag har jag och Pontus varit nere på Stan. Vi köpte en hel del saker. ^^ 2 par strumpor till bebis, 1 dress till bebis tröja/byxa, 2 halsband till katterna, balsam+shampo+lipsyl som jag ska stoppa ner i bb väskan, en present till Strellan som fyllde år 11/6. Och så köpte jag nya järntabletter(Niferex) till mig, har varit helt seg och trött hela veckan utan dom.

Sedan köpte Pontus en liten present till Daim, hans favorit leksak, den gammla hade gått sönder.  Det är typ som ett spö med en grej längst ut. ^^ Daim är helt galen nu iallafall, kan inte sluta leka med den! Sen köpte Pontus en jätte god perfym till mig. <3

Nu försöker jag få Pontus att gå ner till Hydro och köpa godis till mig. Får se om jag lyckas!



Lite av det vi köpte
Bilder på magen kommer sen!

strumps

strumps

Dress

perfym

Kommentarer
Postat av: Nicole

det järnet du äter, äter Snuttis också, fast flyttande ^^

2008-06-13 @ 21:04:33
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej HEj..... Vi känner inte varandra men jag har läst att dufixa bloggar... så jag tänkte be dig lite snällt om du ville fixa min med.... den är såååå tråkig.... Kram Linda

2008-06-14 @ 10:25:15
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du orkar inte stå i duschen 5 minuter,men du orkar springa nere på stan och på City Gross. Duktigt

2008-06-17 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback