Eftermiddag

Jag är trött.. Men vi har ändå sovit.. Jag vet inte hur länge.. 3 timmar eller något?? Sebastian sover fortfarande. Han har ingen hög feber han heller men han är inte sig själv. Antagligen har han lika ont i kroppen som jag har.. Stackarn.. Jag hade med fortsatt sova, men jag har ju mitt förbannade illamående, så jag var tvungen o gå upp för jag höll på o spy...Ska lägga mig lite i soffan istället..

Jag ska diska åt mamma med innan hon kommer hem.. Hoppas hon lagar mat till oss ikväll.. Det hade vart nått.. :)

Har även onda sammandragningar/förvärkar..
Hmm.... Har inte haft de någon gång under hela graviditeten innan..






hannis
om Vecka 30:
Kan du inte lägga in en film när bebis rör sig :D


Svar:
Joo jag har tänkt göra det. Men min mobil är så himla dålig.
Jag hoppas att jag får en kamera i julklapp. :P Då ska jag lägga upp en film. jag lovar!
Och får jag ingen kamera så ska jag försöka filma när det är ljust ute. Men det e lite svårt o tajma när bebisen är vaken . :D






Ann
om Vad är detta..?:
Du kanske ha denna värk pga att du inte mår så bra annars. Har man oro och stressar kan det bli att man spänner sig, går med uppdragna axlar mm, detta kan ge de symtom som du skriver. Slappna av, ta värktabletter...

Svar: Jo jag hade trott att det var de om jag inte hade haft förkylingsymptom samtidgt. Men jag är lixom förkyld med. Men jag ringde till vårdcentralen o dom sa att det gick sånthär. Influensan utan feber typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback