Eftermiddag

Nu ska jag, mamma och Sebbe gå ut och gå.
Vi behöver frisk luft allihopa..
Min mobil håller på o gå sönder...
Hoppas att den håller ett litet tag till. :P
Så får jag ta ut en ny på försäkringen nästa månad.



17.22

Nu har vi varit hemma ett tag, (hos mamma), jag ska in i duschen snart..
Jag är verkligen skit trött idag.. Usch.. är förbannad på mammas internet med..



19.09

Nu har jag duschat jätte länge, ätit mat och vilat i soffan. Hehe..
Skönt o vara hemma hos mamma.. Känner mig luuugn här. :)
Sebastian är tooootalt speedad, så mycket energi...
Han springer runt o säger, SEBBE HA PAKET, TOMTEN KOMMA NU!
Och han ska slå mormor med balongvispen. haha...
Nu ska jag försöka skära kolan, det blev hård..

Har inga sammandragningar eller ''mensvärk'' nu efter duschen heller.
Duschade jätte varmt. Tror de hjälpte.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback