Trött idag

Hej hej.
Idag är jag trött, satt uppe o kollde på film inatt.
Sebastian brukar alltid sova i 12 timmar, och han somnade vid 10.
Så då trodde ju självklart jag att han skulle sova till 10!
Men inte då, han vaknade 7.30, så typiskt..
Och jag som satt uppe hela natten. :P Sebastian ska alltid jävlas med mig.

Idag ska vi handla lite, och gå till hyresbostäder och välja tapeter till mitt rum och hallen.
Det har blivit stopp i handfatet på toan, så de måste jag fixa med.
Hur ska jag orka det när jag är såhär trött. :P

Nu ska ajg damsuga, diska o köra en tvätt.




Omöjligt att inte bli FÖRÄLSKAD i dessa katter.
Så otroligt vackra.



Arthas







Elune









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback