Förbannat irriterad ikväll...

Blev inget bak innan. Jag hade inge kakao eller ägg. Men mamma kom med de nu ikväll. Så snällt. Så imorgon blir det bak när vi kommit hem från skolan/dagis..

Jag har ONT i öronen och är grymt irriterad. Sebastian tjatar o tjatar o tjatar, han är inte nöjd med något. Han jävlas med mig och lyssnar inte på mig för 5 öre... Har sån lust o bara skrika på honom, att han ska vara TYST!! Såfort jag säger till honom så säger han. '' SSSSSSSSH!!! NEEEJ, FATTA!!'' Förstår inte vad han har fått det ifrån..  Om han kommer till mig o säger att han vill ha dricka, och jag säger ''ja, vänta en sekund.'' Då skriker han, '' NEJ NU!! FATTA!!'' Han började med de efter han hade kommit hem från pontus. Undrar om det e något han har hört där? :P Vad vet jag.. Men det är grymt irriterande och jag vill verkligen inte att han ska prata på de viset.

Och hela tiden skriker han mamma, Mamma, MAMMA, MAMMA!!! Högre o högre.. Han har vart sånhär hela dagen. Tror han vaknade på väldigt fel sida. Han har fått utbrott hela dagen för precis allt, såfort jag har sagt nej eller han inte fått som han vill så har han blivit totalt vansinnig.

Nu ska jag försöka lägga honom o sova.. För nu orkar inte jag mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback