Bara slåss!

Sebastian bara slåss!
Han slår mig och han slår Alexander hela jäkla tiden.
Så fort han inte får som han vill, eller liknande, så smäller han till mig.
Och är han redigt sur så går han o smäller till Alexander.

Jag vet inte hur fan jag ska göra för att han ska sluta slåss!
Det är verkligen inte kul, förstår inte vad det är med honom.
Jag vet inte hur sträng jag ska vara mot honom heller.
Om jag är för sträng så slåss han enu mer...

Hur fan ska jag få honom o sluta slåss? Hur ska jag göra när han slåss??
Hur ska jag säga till honom/straffa honom?
Måste ju få ett stopp på detta. Jag gillar inte o få smällar o sparkar när han får sina utbrott, och Alexander är ingen slagpåse... Suck..

Kommentarer
Postat av: Ockra

Förstår hur du känner min 3åring kan också få en massa utbrott ibland både på mig sin pappa och lillasyster . Funderar också på vem man ska prata med för att få lite råd. Man kan kanske ta upp det med sin BVC tant. ...

2011-04-28 @ 12:19:53
Postat av: matilda

Jag hade prövat med att sätta honom på en stol texx i hallen och låtit honom sitta där lika många minuter som han är år. När han väl har suttit där ska han be dig om ursäkt.

När du sätter honom på stolen förklarar du varför du sätter honom där osv.

Bara ett förslag.

2011-04-28 @ 12:45:40
Postat av: Sonja

Han har väll kommit in i trotsåldern elr nått sånt :)

http://www.vimedbarn.se/trotsaldern.html



bara o vänta så blir det lugnt sen har upplevt samma sak med min Teo en tid slogs han o va extremt jävlig men sen blev allt bra igen :)

2011-04-28 @ 12:49:48
Postat av: elin

Har niccole ingen blogg mer saknar henne

2011-04-28 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback