Hemma..

Nu är vi hemma från Barnakuten.
Vi fick stanna ett tag för dom ville se lite hur han var, och hur han åt.
Jag skulle ringa om hostan blev värre eller om han blir slö, slutar äta, får feber osv.
Hostan börjar, enligt mig bli värre. Men han äter faktiskt bra.

Känns som att hans lilla kropp ska gå sönder när han hostar sådär. :(
Mitt lilla hjärta..

Jag kommer inte sova inatt, tänker ha full koll på honom..
Somnar jag så kommer jag inte ha någon koll på hur länge sedan de var han åt och sånt.
Kan inte ha koll på hans andning heller.
Så lika bra o vara vaken..
Hade ju aldrig förlåtit mig själv om de hade hänt han något.



Sebbe fick åka till Pontus iallfall, eftersom ja inte hade någon annan som kunde ha honom.
Så hoppas att han inte får någon jäkla magsjuka.



22.26
Nu ska jag skriva lite på förlossnings berättelsen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback