Kväll

Alltid skönt de första timmarna när Sebastian är borta, när lugnet infinnersig.
Men nu farmåt kvällen så är det inte lika kul.
Saknar honom DÖ mycket.. :|

Men jag försöker tänka på allt jag måste få gjort medans han inte är hemma.
Imorgon ska jag städa, tvätta och inreda lite i vardagsrummet.
Köpte lite nytt på TIGER idag med Nicole.
Sen kommer Paulina, vi ska käka och fira valborg ihop.
Bara ta det lugnt o slappa!

Alexander är super lugn ikväll.
Sover o snarkar. Min älskade lilla skatt.
Kan fortfarande ligga o bara stirra på honom, som jag gjorde när han var nyfödd
och förundras över hur fin han är, att jag har en helt friskt fantastiskt pojk till och
att han är min egna. Han är så söt och underbar..
Han ler så mycket nu, och ger mig rediga stora flin!
Det är så härligt..

Älskar mina barn så otroligt mycket.
Och att någon ens kan säga att jag är en dålig mamma och inte borde få ha barn..
Det gör ont i mig någonstans.
Folk som knarkar, super, slår sina barn; DOM borde inte få ha barn.
Men jag ger bara mina barn massor utav kärlek,
och all uppfostran jag ger Sebastian, gör jag för att jag älskar honom.
Jag vill att han ska bli det bästa jag kan få honom att bli.
Och det gör ont i mig att höra honom gråta och skrika när jag försöker få honom att sova i sin säng.
Men jag vet att det är det bästa i längden för både han och mig.
Jag behöver få sova själv, det tycker jag att jag kan få utan o vara en dålig mamma.
Jag daltar med honom aldeles för mycket som det är redan, han är så bortskämd.. Och det vet alla som umgås och känner mig.
Men visst, tyck att jag är en dålig mamma, jag vet iallafall att jag gör det som är rätt för mina barn.
Sen om ni inte gör lika dant är ju upp till er, alla gör olika, och det måste man faktsikt få göra.




Nu ikväll har jag ''slingat'' håret lite, för att få bort det gula tonerna.
Vet inte hur det blitt än, har precis kommit ur duschen och sitter med handuk. :)
Nu så ska jag se om jag hittar någon tid att tvätta på imorgon.
Och sen ska jag faktiskt vara uppe och titta på film med min lilla goding i knät.<3

Elina ska hjälpa mig med en design till min tatuering.
Ska ha den över ryggen mellan skulderbladen typ.
Med barnens namn och motiv runtom.
Har inte redigt bestämt mig för vad.
Men jag ska googla lite på det också innan jag lägger mig..
Och skicka efter kort på Sebastian som ska in i hans album. :)

Kommentarer
Postat av: H A N N I S

Jag tkr du är en bra mamma iaf:) Kram o godnatt

2011-04-29 @ 23:59:40
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback