På bra humööör :)

Nu är jag på bra humör igen.
Är lite illamående, men det är inte så farligt iallfall...
Tänker inte sitta o vara sur, blir ju inte bättre för de.
De får bli som de blir med igångsättningen.. Ut ska den ändå någongång..

Har ju klippt mig med, vet inte om jag skrev det...
Klippte av en braa bit på håret!
Det mesta av mitt hår var väldigt slitet och det håret som en gång vart blekt är fortfarande lite slitet. Men så blir det ju när man bleker. Men jag ska gå dit nästa vecka igen och köpa en toning som hon sa var bra för o få mitt hår mer friskt.

Jag är ganska trött nu, har haft några förvärkar nu efter vi var o badade.
Var tvungen o tvätta håret, blev så fettigt efter alla grejjer hon hade i de. :P
Men nu hoppas jag att förvärkarna fortsätter lite.. Och.. Ja.. Nu skriver jag inte mer idag..
Massa bra på tv ikväll. Sebbe ska få mat nu med, räster från igår. Gonatt :D




(Lite illamående blev helt plöttsligt jävligt jätte äckligt illamående..)


Kommentarer
Postat av: hanna

du får lägga ut bilder !! :)

2011-02-09 @ 23:55:33
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback