Gomorron.

Vi vaknade runt 8, Sebastian var ovanligt lugn igår.
Han brukar ju alltid vara väldigt ''jobbig'' när han kommer hem från Pontus.
Men igår så var det inga problem. :)

Vi har ätit frukost och så.
Sebsatian tittar på Nicke Nyfiken, jag undrar när han kommer tröttna på de.. :P
Han tjatar om att sätta ihop sängen, han tjatade igår med.

Men jag måste vakna till lite först.
Har ''mensvärk'' och värk i nedre delen av ryggen.
Har lite sammandragningar med.
Så jag ska försöka vila bort det innan jag drar igång med sängen..
Måste bära ut den gammla sängen med..
Och jag vill inte överanstränga mig.. :P
Förvärkar är de tråkigaste som finns. :) Helt meningslöst..Ont i onödan..
Känns precis som när man har mens nästan, jag nästan förväntar mig att jag borde börja blöda när som. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback