Svar Nicole

☆ Nicole ♥ - Mamma till 2åriga Thilian ♥  om Svettas:
man har ju lite högre temp än vanligt när man är gravid har jag för mig, det hade jag iaf :P
och att sova middag är hemsk, man blir så seg hela dagen sedan. bättre att sova tidigt på kvällen :)

Svar: Ja jag har typ 37,5 i normal temp nu. :P Haha.. Ganska jobbigt.
Jaa, men jag e ju så förbannat trött så jag somnar ju även om jag inte vill :D
Blir alltid så när jag söver Sebbe. Har så jäkla lågt hjärnvärde, därför jag e trött med tror jag.


☆ Nicole ♥ - Mamma till 2åriga Thilian ♥ om Svar:
ja jag har ju 36.6 i normaltemp ogravid, så 37.5 som jag hade när jag var gravid är ju feber för mig i vanliga fall så man gick ju och svettades hela tiden ^^

mjo sådant är jobbigt, men det är bara att kämpa på inte länge kvar ;)


Svar: Ja, Sebastian brukar vara ganska hängig när han har typ 37,7 i temp. :P
Ne tur det, bara 2 månader ^^

Kommentarer
Postat av: ☆ Nicole ♥ - Mamma till 2åriga Thilian ♥

ja jag har ju 36.6 i normaltemp ogravid, så 37.5 som jag hade när jag var gravid är ju feber för mig i vanliga fall så man gick ju och svettades hela tiden ^^



mjo sådant är jobbigt, men det är bara att kämpa på inte länge kvar ;)

2011-01-05 @ 20:11:50
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback