Svettas

Hallå.
Jag har sovit middag med Sebastian nu.
Jag har fått order av min barnmorska att sova middag. haha..
Jag tycker dock att det är otroligt jobbigt när man vaknar efter att ha sovit på dagen. Man blir så yr..
Men jag har inte sovit bra... Svettas som en jävla idiot! Har ändå öppet fönster och inget täcke på mig..
Är allmänt varm hela tiden med, blir redigt yr i huvudet ibland, och får ''svettningar''.
Men det är ju normalt när man är gravid. Är ju lite förkyld med så.. :P ja..
Sebastian får sova så länge han vill, så han blir frisk.

Kommentarer
Postat av: ☆ Nicole ♥ - Mamma till 2åriga Thilian ♥

man har ju lite högre temp än vanligt när man är gravid har jag för mig, det hade jag iaf :P

och att sova middag är hemsk, man blir så seg hela dagen sedan. bättre att sova tidigt på kvällen :)

2011-01-05 @ 18:56:00
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback