Gomorron.

Ja nu är vi vakna.
Jag ville inte gå upp i morse när Sebastian vakade vid 05.30...
Försökte få han o stanna i sängen så länge som möjligt..
Men sen så fick jag ju gå upp.

Funderar på vad man ska hitta på idag.
Det har ju snöat inatt, så ut vill man ju inte gå.
Kanske ska göra lite trolldeg o baka med Sebastian.
Eller baka något riktigt?

Har massor med papper som ska soteras och brev som ska skickas iväg.
Till bla csn , skatteverket, försäkrningskassan.


Jag ska sälja min katt nu, eller ja, typ skänka bort henne. Jag har verkligen inte tid för henne.
Har försökt jätte länge men de går bara inte.
Hade vart skönast o lämna iväg henne på foder. Men sånt är ju inte lätt heller.
Ifall de nya ägarna blir för fästa vid henne..
Men ja, finns det någon som är intresserad så kan ni ju bara höra av er.
Hon är väldigt tillgiven och snäll. innekatt är hon, men kan vara utekatt också.


Just nu längtar man lite till slutet av sommaren, när man slutat amma och kan ta sig en cider och gå ut och dansa igen.
Det var ju ett bra tag sedan. Har inte druckit ett glas sedan studenten! 8 månader sedan! 
Man är ju lagom sugen på en cigg ibland med, men jag tänker INTE börja röka igen!

09.00
Om man skulle dammsuga och torka golven? :) Kan vara lika bra o göra de..
Imon ska jag försöka tvätta med bååda barnen.. Får se hur det går.. :P




Anonym
om Kväll:
vad är det för fel med att sova på mage när han sover gott på mage?
min son sov på mage ifrån födseln tills han blev 1... ingen fara.

du vet, dödlig spädbarnsdöd kan ju hända hursomhelst o inte just på mage...

Svar:  Nej jag vet att vissa barn sover på mage.. Men jag är livrädd för allt som har med spädbarnsdöd o göra. Och säger dom på bvc att barnet inte ska ligga på mage, då går jag efter det helt enkelt. ^^


Anonym om Gomorron.:
Helst så ska ju barnet inte ligga alls verkar det som för vartannat år så säger BVC att de inte får ligga på mage o sen att de inte får ligga på rygg, så igentligen ska man nog hänga upp barnet i taket om man hela tiden ska lyssna på vad bvc säger...

Svar: Hahah :D Ja, så är det. :P

Kommentarer
Postat av: Ella

De gör du rätt i dom ska inte sova på mage de är bevisat att spädbarnsdöden ökar då

2011-03-11 @ 09:12:52
Postat av: Anonym

Helst så ska ju barnet inte ligga alls verkar det som för vartannat år så säger BVC att de inte får ligga på mage o sen att de inte får ligga på rygg, så igentligen ska man nog hänga upp barnet i taket om man hela tiden ska lyssna på vad bvc säger...

2011-03-11 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback