Gomorron

Åh jag har sovit 10 timmar inatt. :) Så skönt..
Jag funderar på att börja använda napp, han har ett sån stort sugbehov.
Ibland är han inte hungrig om nätterna, utan han vill bara tutta.
Och så bara spottar han ut eller låter mjölken rinna ut. :P
Och om dagarna ammar han inte lika mycket längre, så mina tuttar blir ju helt sprängfyllda.
Gör ju så ont. :P Måste få han o sluta tutta i onödan. Jäkla tuttis.
Hade jag kunnat döpa honom till Tuttis så hade jag.

Mamma sitter och asgarvar åt tuttis, hon tycker han ser ut som en liten rumpnisse.
''vaffo gör de på detta viset'' sitter hon o säger till honom.
Hahahha, så elakt. :P Han är ingen rumpnisse, han e en tuttis!

Snart ska vi hem och städa, sen så tänker jag gå bort till hanna o prata lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback