Lördag!

Jag vaknade vid 7 idag. Jätte pigg, kunde inte somna om.. :)

IDAG ska jag till siba och hämta kameran! ^^
Och sen vet jag inte vad som händer, får väl se.

Jag är så himla godisugen.. :| Måste köpa godis idag..






Johanna
om Fredag. Stan med Lina!:
Såg dig å dina fina barn igår utanför ica i stan, du satt å ammade i kylan. Tips... Ha en stor fleecefilt med dig, så du slipper sitter å frysa tuttarna av dig så. ;-)

Vagnen var kanonfin!

Svar: Haha, ja de var svinkallt. :D Hade en filt men jag hade den inte på bara, är lite korkad.
taack!




frida - mamma till vincent och mattias  :
den längst ner på sebastian åt vänster, (där han är vaken) och den längst till höger på alexander (där uppe) , där är dem lika varandra!

Svar: Ja, dom är ganska lika på många sett. Förstår inte hur dom kan vara så lika när dom inte har Samma pappa. Sebastian är ju jätte lik sin pappa och har bara vissa drag från mig. Så det e lagom konstigt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback