NY vecka!

Godmorgon.
Jag har sovit så bra inatt, 10 timmar!
Så skönt att ligga ner och amma. :P
Men Alexander sover jätte dåligt om jag lägger bort honom.
Han vill ligga nära hela tiden.
Och han spyr mycket om nätterna för han äter för mkt.
Sebastian kom in till mig vid 3 på natten, helt lugnt. Utan skrik.
Så det var ändå skönt..

Nu så har vi käkat frukost, vi ska gå ut om någon timma.
Så han får leka av sig i lekparken..
Har en massaa samtal o ringa idag med.. Usch,,

Hoppas att Sebastian är lugn idag, och inte håller på och trotsar för mycket..



12.20

Nu har vi varit ute lite mer än 1 timma.

Det blev inte längre eftersom lillen blev hungrig, det är för kallt för o amma ute.
Han har börjat äta varannan timma igen.

Höll på o skita i och att gå ut, för Sebastian vägrade klä på sig....
Sen när han väl kom ut så blev han ju jätte glad..
Men jag var så lagom irriterad, förstår inte att det alltid ska vara sånt liv. Nästa gång får han stanna inne. :P

Nu är han trött, och hungrig. Ska skynda mig o slänga ihop lite spagetti och köttfärsås.
Sen ska han sova. ¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback