Snart kommer Sebbe

Ja snart kommer Sebastian hem.
Sen ska vi gå bort till Hanna en stund.

Funderar på om Sebastian är hungrig nu när han kommer.
Man kanske skulle slänga ihop något lite snabbt innan man går.

Tuttis ligger i vagnen och sover, han har vart så snäll idag med.
Men han håller på med sitt suttande, och spottande.
Och ju mer dagarna går ju mer mjölk får jag o ju mer spruuuutar de. (y)
Väldigt jobbigt när han ligger där o bara suttar för skojjs skull, så blir vi båda helt dyngsura av mjölk!
Trevligt..
Jag känner mig som en Kossa. :P

Jag har iallfall gjort nytta idag, torkat golven och sånt.


Här får ni en ääcklig blodig bild. :D
typ någon sekund efter han kom ut.
skrek till kim, TA KORT, TA KORT.
det gick ju så fort så vi hann ju inte me nått. hahaa




helt ny! första gången jag får honom på bröstet

Kommentarer
Postat av: hannis

åhh kan du inte lägga ut fler bilder ifrån tuttis födelse :)

2011-03-06 @ 21:05:31
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback