Trött lördag.

Huahua.
Inatt har Alexander! inte sovit så bra. Han har vart så täppt i näsan, och koksaltet hjälpte icke.
Så han har fått ligga typ på mig, så han har kunnat andas. Han har vart lagom irriterad.
Ska köpa lite riktiga näsdroppar till honom idag, så han kan andas inatt.

Men Sebastian har sovit bra som vanligt.
Nästa vecka ska jag försöka med o lägga honom i hans säng igen.
Hoppas det lyckas..
Sebbe är verkligen helt galen i lillebror nu, ska pussa o krama o mysa med honom hela tiden.
Måste hålla koll hela tiden, han är ju så trotsig nu med.. Så han lyssnar inte ett skvatt på mig.. :P

Idag så händer inte mycket.
Jag ska försöka tvätta och sen ska vi väl gå bort till mamma.



11.00
Fasen vad trött jag är, och varm.. :| Brösten gör att jag har lite feber hela tiden..
Såfort dom blir lite för ''fulla'' så får jag lite feber och blir jätte varm.. Och törstig.

Men nu har jag iallfall dammsugit här, ska torka golven fort innan maten är klar..
Men det känns att man inte fått så mycket sömn inatt, är lagom seg..

Nu har jag fått bort täppan i lillens näsa så nu sover han som en stock.
Hoppas att Sebastian vill sova lite vid 12, så jag kan få tvätta ifred. :D

Har inget roligt att skriva. Tänkte lägga in lite bilder på mig själv.
Men jag ser tamigfan ut som ett lik i ansiktet. :P Är inte van vid o se mig så smal..



13.11
Sebastian somnade vid 12, och jag råkade somna men vaknade som tur var efter 30 min..
Nu har jag vart i tvättstugan och slängt skräp. *Alexander var me såklart, vågar inte lämna honom uppe i lägenheten.*
Ska hämta upp tvätten om 30 min, tänkte torka golven sålänge.. Annars blir de aldrig av.. :P



14.30
Puh. :) Nu är jag klar med tvätt och städ.
Nu kan jag bara ta de lugnt..
Funderar på vad tusan man ska äta ikväll.
Mamma sa att hon inte var riktigt frisk, så hon kanske inte orkar att vi kommer ikväll.
Lite småtråkigt o sitta själv o titta på melodifestivalen.
Men jag ska försöka få tag på henne o fråga vad hon göör.


Om man skulle ta o hoppa in i duschen och tvätta av sig allt svett? :D


16.17
Suck.. Min kamera har gått sönder!!!
Tappade den i golvet en jävla gång, och den gick sönder..
Hur faaan är de möjligt? Så satans sur nu.
Hoppas att mamma tog försäkring så jag kan få en ny. Suck..

Vi ska hem till mamma nu ikväll iallfall.



fRIDA om Trött lördag.:
måste bara säga att du har världens sötaste barn :)
Är själv inne på halva tiden med mitt barn i magen.
Måste få fråga dig anser du att micha den där unga UNGA mamman som också har en blogg är en mogen tjej o ha barn?

Svar: Vad gullig du är. :) Tack så mycket.
Grattis grattis :)

Jadu, jag tycker inte att hon verkar vara det minsta mogen.
14 år är nog lite väl ungt för att skaffa barn. Finns gränser..
Men sedan finns det kanske 14 åringar som klarar det jätte bra.
Tror dock inte att hennes dotter far illa, för hon får väl ganska mycket hjälp av sin mamma med flickan.
Men det är ju hon som ska vara mamma, inte hennes mamma..
Man får väl bara hoppas att hon mognar fort. Så kanske hon kan kliva in i rollen som mamma på riktigt när hon blir 17-18..






Sandra om Trött lördag.:
Köp en bröstpump o pumpa ut mjölk om det blir för mkt :) om du får feber när dom blir lite för "fulla"
Svar: man ska helst inte pumpa, eftersom det stimulerar brösten att producera mer mjölk. O då blir de enu mer överskott, och då får jag enu ondare :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Köp en bröstpump o pumpa ut mjölk om det blir för mkt :) om du får feber när dom blir lite för "fulla"

2011-03-12 @ 12:37:00
Postat av: fRIDA

måste bara säga att du har världens sötaste barn :)

Är själv inne på halva tiden med mitt barn i magen.

Måste få fråga dig anser du att micha den där unga UNGA mamman som också har en blogg är en mogen tjej o ha barn?

2011-03-12 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback