Torsdags


Igår så tog vi det ganska lugnt, jag hade feber och var inte alls pigg..
Men det blev iallfall en liten tur på eftermiddagen till Babyproffsen,
Alex fick en sån hjälm, för han är så farlig, rammlar hela tiden när han ställer sig upp.
Och så fick han en ny speldosa eftersom Sebastian tog sönder den andra.
Efter det så gick vi till pappas och farmors jobb, det tyckte Sebastian var super kul.

Idag så vet jag inte vad man ska hitta på.
Alex vaknade 5.30, så jag är verkligen en ZOMBIE nu. :)
Men jag måste gå några varv med dammsugaren nu medans han sover och sen blir det LASANGE!




Sebastian 7 mån
8570 g och 70½











Skiljer 2cm och 830 g.
Ändå inte så jätte farligt..
Men ändå.

Alexaner 7 mån
7700g och ca 72,5
Det har hänt något med min kamera som ni ser... en svart fläck mitt i bilden, på alla kort.




Hahhahahhahhhahaha...............







Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla barn är olika! Min dotter har alltid legat över kurvan på längden och under på vikten... Nu är hon 2 och ett halvt år och väger 12kg men är hur frisk och pigg som helst! Jag fick oxå alltid höra " men oj vilken lång och väldigt smal tjej"

2011-09-30 @ 11:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback